Terminalen Odense ophører som BYD servicepartner pr. 1/6
Vi har været med på BYDs rejse fra start, og sikke en rejse det har været. Men nu skilles vi ad grundet ny strategisk retning for begge parter.
Har du en dækopbevaringsaftale på din BYD?
Vi kan desværre ikke tilbyde hjulskifte og dækopbevaring efter udløb af din nuværende dækopbevaringsaftale d. 1/10. Senest d. 1/7 skal du derfor tage stilling til, hvad der skal ske efterfølgende. I den forbindelse, kan vi hjælpe dig med to muligheder:
- Vi faciliterer en overflytning af dine dæk til nærmeste BYD servicepartner.
- Du kan vælge at afhente dine dæk hos Terminalen Odense. Det kræver blot, at du aftaler et afhentningstidspunkt på forhånd.
Ved at følge nedenstående link, kan du orientere os om, hvad du ønsker, der skal ske med dine dæk. Uanset hvad du vælger, står vi klar til at hjælpe dig godt videre.
Har du spørgsmål?
Forhåbentlig kan du finde svaret her. Ellers sidder vi klar til at hjælpe dig.
Hvorfor kan Terminalen ikke servicere min bil efter d. 1/6?
Hvorfor kan Terminalen ikke skifte mine dæk?
Hvorfor modtager jeg stadig en faktura fra Terminalen?
Hvad sker der med mine dæk på dækopbevaring?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke ønsker, at Skorstensgaard udfører service på min bil?
Hvad sker der med garantien på min BYD?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at opsige min serviceaftale?